Valentijn, te veel zon, en de tweede winter.. - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Valentijn, te veel zon, en de tweede winter.. - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Valentijn, te veel zon, en de tweede winter..

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

06 Maart 2008 | Oostenrijk, Wenen

Servus!!

Daar ben ik weer een keertje. Ik zit me net te bedenken dat het alweer een tijd terug is dat ik wat geschreven heb. Dus ik ga maar weer eens een duik in mijn herinneringen van de afgelopen maand wagen, om te kijken wat ik allemaal gedaan heb.

Om te beginnen hebben we met Valentijn een valentijnsparty gehad. ’s Ochtends hebben we eerst vrolijk kaartjes aan bloemetjes geknoopt om daarna voor de deur van elk appartement een bloemetje neer te leggen, en ’s avonds hadden we après-ski. Deze hebben we het thema Valentijn gegeven. Het was zoals gewoonlijk weer erg geslaagd.

Verder hebben we nog heerlijk wat dagjes kunnen genieten van het beetje sneeuw dat er nog lag. Het werd alleen wel erg dramatisch, omdat het ernstig lekker weer was. Op een gegeven moment was het zelfs zo erg dat er voorspeld was dat we nog anderhalve week konden skiën en dat het dan afgelopen was.

Nu hebben we erg geluk gehad en is de tweede winter die voorspeld is ook gekomen. Van de week heeft het weer lekker gesneeuwd, en we hebben zelfs een sneeuwbar kunnen bouwen!!
Erg leuk allemaal, behalve dan dat het erg koud was, en er dus nogal weinig mensen waren die drinken kwamen halen bij onze sneeuwbar.

En gister hebben Thekla en ik de winkels ontdekt. Hier in het dorp is namelijk niks te beleven wat winkelen betreft. Dus hebben we ernstig vroeg de bus gepakt, om naar het atrio te gaan in Villach. Dit is een overdekt winkelcentrum, met een H&M, Vero Moda, schoenenwinkels enz.. en een Mc Donalds!! Hier hebben we met veel plezier gebruik van gemaakt.. heeeerlijk.

Maar goed, verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik nog meer meegemaakt heb, dus ik ben bang dat ik het hier maar bij ga laten, en me geestelijk ga voorbereiden op de kinderdisco van vanavond die ik onveilig ga maken… of ehhh… begeleiden, hoe je het ook wilt noemen..

Oh, ik heb nog wel wat te melden… ik kom eerder naar huis, namelijk 4 april al!! Het park sluit namelijk 29 maart en dan is er hier voor ons dus niet echt veel meer te doen.

Zo, dat was het echt voor vandaag..

Ik zeg: tot de volgende keer maar weer!!!

Tschuuusssie!!

  • 06 Maart 2008 - 12:51

    Marjolein:

    Fijn dat de tweede winter is begonnen. Misschien kunnen wij dan ook nog skien als we met de Pasen komen. Heb er erg veel zin in. Verstop de paaseieren maar alvast!

  • 06 Maart 2008 - 13:59

    Els:

    Hee!
    Beter dat er weer sneeuw is! Geniet er nog maar heel hard van!
    Dinsdagochtend lag hier ook sneeuw trouwens! Volgens mij alleen hier in t gekke Limburg, maar dat maakt niet uit!
    Ik moet eigenlijk heul hard aan de studie, maar er zijn belangrijkere dingen, zoals een berichtje voor jou achterlaten!
    Nouja, ik ga toch maar weer terug naar mn Chi-kwadraat toets en meer van die ongein.. Dan kan ik daarna nog even afwassen en stofzuigen! Wat is het toch zwaar om op jezelf te wonen..;)
    Nou, we skypen nog wel een keertje als je niet zo gruwelijk vroeg op hoeft he!
    Daagdaag!
    Xx

  • 06 Maart 2008 - 14:28

    Opa En Oma:

    Hoi Ilona

    Wat een mooie tijd maakt je mee! Maar we zijn blij als het 4 april wordt want dan kunnen we je weer even vasthouden.

    kus en tot ziens.

  • 06 Maart 2008 - 16:54

    Paula:

    Klinkt nog steeds allemaal zeer goed daar ;)! En leuke foto's!! Komt Wilfri eigenlijk nog een keertje langs of mocht t niet van de big boss?
    Over minder dan een maandje ben je gewoon al thuis, heerlijk man!
    Hoop dat ik je snel weer een keertje op msn spreek!

    Dikke kus!

  • 09 Maart 2008 - 00:16

    Rienco:

    Dag liefste, gekke en rare zusje,

    Arnoud is er nu als het goed is. Zou wel leuk voor je zijn weer wat bekende om je heen te hebben. Heb vandaag lekker met je zusje geknuffeld omdat jij er niet was ;) hoop je snel te spreken op msn en gelukkig ben je ook al bijna weer terug in dit koude landje

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    voor mijn lieve zusje

  • 10 Maart 2008 - 08:33

    Silke:

    Hey chick,
    heerlijk verhaal, heerlijke foto's, heerlijke zon, heerlijke tweede winter, heerlijke valentijn.. Of niet?;)
    Heerlijk dat je eerder naar huis mag. Of wil je stiekem toch wel langer blijven;)
    Liefs Silkes

  • 10 Maart 2008 - 19:26

    Het Thuisfront:

    Lekker hoor weer een verhaaltje, duurde wel even maar dan heb je weer wat.Nog maar even en dan ben je er weer. gelukkig. groetjes en een dikke kus

  • 14 Maart 2008 - 11:33

    Henny:

    Hallo Ilona
    Lieke was woensdag in de sauna en die vindt het fijn dat je weer terug komt bij de Sparrenhorst.
    Dus je kunt er weer hard tegen aan,na het einde van je de werkvakantie.
    Groeten Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 43971

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: