Tot morgen! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Tot morgen! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Tot morgen!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

03 April 2008 | Oostenrijk, Wenen

Hallo allemaal,

Hier alweer het laatste berichtje vanuit Bad Kleinkirchheim. Ik heb beloofd nog een laatste berichtje te schrijven, dus dat doe ik bij deze.
Afgelopen zondag waren de liften voor de laatste dag open en zijn Macha en ik nog voor de laatste keer wezen skiën, met uiteraard een stop bij de Waldtrattn waar we Peter en Karin tegenkwamen. Ook van hun hebben we afscheid genomen met een lekker drinkje voordat we weer doorgingen.
Ook zijn we dan de week nog bij Barbara wezen vleesfondue, echt heel lekker en gezellig, verder zijn we rustig aan gaan afscheid nemen van iedereen en inpakken, m’n koffer zit nu ongeveer vol..

De tijd is echt ongelooflijk snel te gaan, en ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat nou leuk vind.
Het is echt onwijs raar om hier morgen weer weg te gaan, en eigenlijk dringt het ook nog niet echt tot me door. Wel heb ik al van iedereen hier afscheid genomen, heel raar om te bedenken dat deze tijd nooit meer terugkomt en ik ga alles en iedereen echt heel erg missen..

Allereerst natuurlijk m’n vriendjes, vriendinnetjes, collegaatjes en vage kennissen hier, uiteraard het skiën/boarden, de heerlijke skitochten langs de hutjes, het skimenu bij de waldtrattn, de après-ski party’s, de weissensteiner (met heerlijke sachertorte), de Oostenrijkse specialiteiten, als almdudler, kaiserschmarren e.d., M’n huisje hier, de bergen, het mooie weer, de gezellige avonden in ons appartement met de gooische chikkies, de medesonja’s, de avondjes in peso, take five en bollwerk, enz… enz.. enz.. en het allerergste m’n lieve huisgenootjes..

Maar toch vind ik het leuk om iedereen thuis weer te zien… ik zeg, we moeten gewoon bergen gaan importeren in Nederland, dan ben ik helemaal gelukkig haha… Plat Nederland…… tot morgen! En Bad Kleinkirchheim… hopelijk tot een volgende keer..

Servus!

  • 03 April 2008 - 16:25

    Je Zussie!:

    papa: bergen importeren? stop er gewoon 1 in je koffer of neem hem op je rug! hahaha

    nou van mij mag je wel terugkomen hoor! wat voor taart wil je morgen hebben? die hazelnootschuimtaartdinges? of wat het dan ook was....of liever wat anders?

    bist morgen!

  • 03 April 2008 - 16:32

    Mams:

    veel sterkte met al dat afscheid daar!!!

  • 03 April 2008 - 16:47

    Gea:

    Roy: fijn dat je weer terug komt uit Oostenrijk.
    Britt: Ik wil je graag weer eens zien, ik heb je heel erg gemist!!!!!
    Gea: Wij hebben je ook erg gemist!!! en een goede reis terug morgen, doe voorzichtig.

  • 03 April 2008 - 18:58

    Broertje:

    Hey Lief zusje,

    Tot straks ;)

    Broertje

  • 03 April 2008 - 20:42

    Bertha:

    Hoi Ilona,
    We hebben het allemaal gevolgd en er van genoten. geweldig toch die ervaring neemt niemand je meer af.
    We hopen je weer eens gauw te zien .
    Zaterdag gaan we de in 1/2 finale Turnen op het KNGU-centrum te Beekbergen met Irene,Sandra,Beaudine en Sabine.
    Claudia en Krista als Leiding en ik natuurlijk ook ik ben benieuwd. Trouwens Krista heeft vandaag haar rijbewijs behaald!

    Heel veel groetjes en tot ziens.
    van g.v.Sparta-Ermelo
    liefs Bertha .

  • 03 April 2008 - 20:54

    Corrie:

    toch ook weer leuk om hier je gebabbel weer tehoren want dat hebben toch ook gemist tot morgen.

  • 03 April 2008 - 22:17

    Bertha:

    Hey Ilona,
    Dit ben nog even vergeten te vragen of je wist dat je in het nieuws van de sparta website staat kijk maar eens bij november heeft Lioba gedaan kijk maar eens bij www.spartaturnen.nl nieuws/november
    Doei Bertha

  • 03 April 2008 - 23:15

    Silke:

    He meis,
    Sterkte met al dat afscheid nemen daar! Maar volgend jaar gewoon we gewoon samen op skivakantie daar heen;) Goed plan of niet?
    Die bergen mag je trouwens wel in Oostenrijk laten, daar ben ik toch niet zo'n fan van haha!
    Nou chick, geniet van je laatste minuutjes daar en veel plezier met iedereen weer zien enzo:) Ik zie je ook alweer snel, over 6 weekjes! Tel maar af;)
    Liefs xx Silkess

  • 04 April 2008 - 14:05

    Filonka:

    WELKOM THUIS. Met spandoek en vlag binnengehaald worden, wie wil dat nu niet.....

  • 06 April 2008 - 21:22

    Paula:

    Bedankt voor je kus :D! Haha.. Alweer een beetje aan t wennen in Nederland? Toch wel lekker om weer thuis te zijn? Moeten snel maar weer ff skypen!

    Kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 43976

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: