Bezoek! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

21 Januari 2008 | Oostenrijk, Wenen

Heeee!

Daar ben ik weer, met weer een nieuw verhaal.

Na de Raunacht is er niet heel veel bijzonders meer gebeurd tot vorige week, toen kwam namelijk eindelijk Wilfri op visite. En omdat ik de week ervoor wat extra gewerkt had, was ik lekker drie dagen vrij!
Het was echt heerlijk m weer even te zien, er was alleen één klein probleempje. Ik zeg namelijk altijd dat het hier heerlijk weer is, strakblauwe lucht, zonnetje enz enz.. nou moet ik zeggen dat ik dat nooit gelogen heb… maaaaaar… toen Wilfri hier aankwam was het dus voor t eerst rotweer heer, nogal Hollands zeg maar, regen regen en nog meer regen. Met andere woorden, de sneeuw was binnen no time verdwenen. Ook was het erg mistig, je kon af en toe nog geen vijftig meter ver kijken. Beetje jammer dus.
Daardoor hebben we niet veel ondernomen, want een pretje om buiten te zijn was het niet echt. Wel is Wilfri nog op snowboardles geweest, en ik moet eerlijk zeggen dat het me niks tegenviel, dus hebben we samen ook nog een stukje piste gepakt. Verder zijn we ook heerlijk twee keer uit eten geweest, en verder werd er gewoon voor me gekookt, echt heerlijk, super om uit je werk te komen en je hoeft niet meer te koken (nogmaals bedankt!!!) :D.
En vrijdagavond heb ik Wilfri nog even meegesleept naar de Take-Five, de plaatselijke disco hier, echt hilaaaarisch, maar moet zeggen dat het erg rustig was en we op tijd zijn teruggegaan, want helaas mocht ik de volgende morgen weer vroeg an die arbeit.

Ook Thekla haar ouders, zus en broer waren er vorige week. Erg gezellig allemaal. Thekla haar zus is kapster, en heeft een knipavondje gehouden, met voorafgaand avondeten. Gebeurt niet vaak, bij de kapper eten haha. Maar nu loopt dus heel het praktikantinnenteam en twee skileraressen rond met een hippe nieuwe coupe. En ik ben nu kortharig…. Wel ff wennen hoor haha..

Verder ben ik vandaag verhuisd naar de Bollo club, hier zou ik eigenlijk met Thekla zitten, maar omdat één van de stagiaires terug is gegaan naar Nederland zit ik er nu nog een week met Macha en daarna alleen, met af en toe wat hulp als het druk is.
Ik moet zeggen dat het me vandaag erg goed bevallen is. ’s Ochtends hadden we gewoon geen kinderen haha, en ’s middags maar heel weinig. Dus hebben we lekker geknutseld en gedaan en daarna zou er vanaf vier uur sleeën zijn.
Dus wij met de kinderen uit de Bollo club en nog wat gezinnetjes naar het weitje bij de skischool om te sleeën (verder is de sneeuw een beetje kwijt haha). En ik moet zeggen dat het wel lekker is, beetje tijdens werktijden spelen met kinderen en een beetje sleeën.. dat mogen ze van mij vaker in het programma zetten (en aangezien we zelf het programma maken.. haha)

Verder heb ik het nog steeds prima naar m’n zin en jullie horen me weer met het volgende verhaaltje!!!

Daaghdaagh!!

  • 21 Januari 2008 - 18:43

    Gea:

    Hoi Ilona,
    Zijn daar de keukens zo klein of is Wilfri zoooooooooo groot? Kon wel een keuken op mijn formaat zijn. Lekker hé dat je weer na zo'n tijd elkaar weer ziet. En nu komen je ouders ook al weer bijna. Hier alles goed, Britt zit in de laatste fase van zwemles mag misschien binnenkort afzwemmen. Roy mag voor de hele gele band gaan de 30 ste van Jujusti. En nu ga ik snel naar Margje toe. Dikke kus van ons allemaal.

    fam. van Drie

  • 21 Januari 2008 - 19:51

    Joyce:

    Hoi hoi Ily,
    Zeker wel foto´s en verhalen om jaloers op te zijn! Miss ga ik in de voorjaarsvakantie snowboarden in Oostenrijk in Karinthië ofzo :P Maja, dat zal daar vast niet in de buurt zijn :P Voor de rest mis je hier kwa het weer in ieder geval niks! Echt gewoon alleen maar regen helaas! Majaaa, heel veel plezier nog daaro! Kuss

  • 21 Januari 2008 - 20:39

    Rienco:

    Hey meisje

    Leuk je zo weer te volgen via je verhalen en foto's...Alleen waar is de foto van je nieuwe coup??? Ik ben wel benieuwd namelijk ;)

    Kusje voor mijn liefste zusje ;)

    Je broertje

  • 21 Januari 2008 - 20:54

    Paula:

    Ily!

    Ben blij dat je je nog zo super vermaakt! Vet leuk dat Wilfri langs is gekomen, superromantisch ;)! Kees en ik hadden t er nog over.. En als Wilfri weer op voetbal gaat komen ze bij elkaar in het team, gezellig he?!
    Ik ben over 2 weken al in Londen.. Heb alleen nog geen kamer :S! Is allemaal zo superduur daar.. Dus daar moet ik nog hard achteraan!
    En ik ben net als Rienco ook erg benieuwd naar je nieuwe coupe, picture!!
    Zondag heeft Rienco een uitje met Remco, Jurjen, Arnoud en mij voor z'n verjaardag en hij weet lekker nog niet wat het is ;)! Als jij nou een paar daagjes terugkomt kan je ook mee!
    Hehe.. snowboardse en ik spreek je snel weer!

    Dikke kus!

  • 21 Januari 2008 - 21:14

    De Banksitters:

    ha ha ha, was erg lekker hé dat ie er was, wij ook blij met onze almdudler!!!We hebben de foto's bekeken die wilfri gemaakt heeft en de nieuwe coupe staat hardstikke leuk .Veel plezier verder en nog even en we staan voor je deur. kus kus

  • 21 Januari 2008 - 22:20

    Erik:

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Gelukkig heb je je nog wel kunnen vermaken met Wilfri. Hopelijk spreek ik hem snel om bij te kletsen over zijn avonturen. Jouw mis ik natuurlijk ook, maar we komen elkaar weer tegen en gaan een drinkje doen.
    Groetjes
    Erik

  • 22 Januari 2008 - 03:15

    Silke:

    Oeeh Iloontje, gaaf dat je loverlover langs kwam! Dikke sneeuwpret ;) Ohnee grapje, want er was bijna geen sneeuw hihi!
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar n foto van je haar.. Aangezien ik ook plannen heb voor kort-korter-kortst.. Lang haar is hier niet te doen namelijk, dusja, dan maar knipknipknip he ;)
    Nou meis, superverhaal&superfoto's weer.
    Kan niet wachten tot we weer kunnen heien. Wanneer ga je eigenlijk precies naar huis? Ben je al wel thuis als ik ook thuis kom? Duidelijk dat heien met stip op nr 1 staat om te doen ;)
    Geniet er nog van!
    Liefs Silke

  • 22 Januari 2008 - 07:10

    Fam, V,d, Gruitkamp:


    Leuk verhaal(tje)en foto,s
    Jammer dat er zo weinig sneeuw was en veel regen.
    Maar zo van Wilfri te horen hebben jullie tochwel genoten.
    Leuk woninkje trouwens waar jullie zaten.
    Nou ik stop weer ,want moet naar de tandarts.
    Groetjes en dikke kus.

  • 22 Januari 2008 - 07:13

    Nog Eens Gruitkamp:


    Vergeten daarnet maar je haar zit echt leuk zo. doei!!

  • 22 Januari 2008 - 16:22

    Oma:

    Hallo Ilona
    Leuk verhaal zo kunnen we weer meegenieten van jullie avontuur.Fijn voor jou dat Wilfri kwam logeren. Hoe is dat gegaan met snowborden? De kapster heeft je haar heel leuk geknipt het staat je goed. Houden zo. Leuke foto,s van jullie! Heb je de post van buurvrouw Wil nog gekregen? Ik schrijf je wel weer een kaart. Tot gauw. Veel liefs van opa en oma.

  • 23 Januari 2008 - 11:43

    Paula:

    Leuk leuk leuk je haar!!! Ik mail je snel ff terug en superleuk dat jij en Wilfri langskomen in Londen! Als jullie Kees dan ook meteen meenemen kunnen we gaan dubbeldaten ;)! Kees heeft beloofd maandelijks langs te komen dus mogen jullie een maand kiezen :D!

    Liefs!

  • 23 Januari 2008 - 21:23

    Rienco:

    Stoer hoor die nieuwe coup van je... En ik weet lekker al wat we gaan doen zondag, aangezien onze boer zich weer eens versprak omdat hij dacht dat ik het al wist ;) maar ik vind het super leuk... En jij weet het lekker nog niet:)

    dag lief zusje

    x
    x
    x

  • 31 Januari 2008 - 12:04

    Tamara:

    heb je geen foto van het gluhwijn-incident gemaakt??

  • 05 Februari 2008 - 11:33

    Jonnie:

    Hey Hoi

    Hoe is ie? Alles fijn?

    Hier wel, zit meer in Dronten dan dat ik in Ermelo zit! Tot nu toe gaat alles lekker en hebben we t erg naar ons zin.
    Blijf de verhalen schrijven, want is top om te lezen. Nog veel plezier daar en doe je ouders de groeten. Xkus

  • 06 Februari 2008 - 07:39

    Tamara:

    hej mensen!
    hoe is het daar?
    missen jullie ons al?
    nou richard was even ziek maar is weer beter, hij zag er na voetbal weer NIET uit! hahaha
    oma kookt niet vies, maar opa heeft nu ook kiespijn, iets met z'n wortels en kronen ofzo
    verder is alles goed

    groetjes van thuis

  • 10 Februari 2008 - 12:12

    Naomi (van Turnen):

    wat leuk daar in oostenrijk
    is het mooi daar en is het leuk
    nou ik hoop een leuk verhaal te horen als je weer is komt turnen ja groetjes naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 43969

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: