Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

22 November 2007 | Nederland, Ermelo

Hallo lieve iedereen die dit leest..

Nog maar één nachtje slapen en dan stap ik in de trein naar het sneeuwwige Oostenrijk.. Bad Kleinkirchheim, om precies te zijn. Waar ondertussen al 20 cm sneeuw in het dal ligt, en 60 cm op de berg, dus wat sneeuw betreft gaat het de goede kant op..
Maar uiteraard wordt het niet alleen sneeuwgenot, maar ook werken.. dit zal ik doen bij Landal Greenparks..
Dus het volgende berichtje dat ik plaats zal van daaruit zijn..
Ik ga jullie allemaal missen.. maaaaaaar.. eind april ben ik weer terug hoor!! Tot dan.. :)

De groetjes van mij!

  • 22 November 2007 - 12:57

    Schoonfamilie:

    Jammer hoor, dat je weggaat maarja..wat doe je eraan he. We hopen dat je het een beetje naar je zin krijgt daar en als je nog een leuke skileraar tegekomt, denk dan ook even aan die jongen die hier in ermelo zit :P (nou ja, in ermelo..nu nog niet natuurlijk maar je begrijpt me wel)

    We zullen je missen..

    Gruitkamp 1a

  • 22 November 2007 - 13:00

    Marjolein :

    Lieve Ilona,

    Heel veel plezier en succes gewenst. Wij zijn helemaal niet jaloers voor wat betreft de sneeuw hoor. We zullen je missen tijdens onze sneeuwvakantie. Er is in dat gehucht niet toevallig een camping, want dan komen we in maart even langs. Laat het ons maar weten als je gesetteld bent.
    Dikke kus van mij en van Bert natuurlijk.
    Van Lobbes en Puzzle een poot en een kopje van Gompie en Panter. Suus moet zelf maar reageren. -xxx-

  • 22 November 2007 - 13:17

    Jonnie:

    Hey hoi
    Hoop wel dat je een goeie nacht hebt. Droom maar van die heerlijke spannende tijd die je tegemoet gaat!
    Tot gauw
    X!

  • 22 November 2007 - 14:29

    Els:

    Hm, ik dacht, ik meld me aan voor de update, kan t niet! Maarja, toen stond ik al op de lijst.. Ghihi
    Maar goed, ik ga je in de gaten houden hoor!
    Heel veel plezier en leer maar een hoop, want daar ging je voor!
    Tot volgend jaar!
    Xx

  • 22 November 2007 - 15:18

    Erik:

    We gaan je missen meid, geweldig dat je gisteren nog even langs kwam. Heel veel plezier in Oostenrijk
    Dikke knuffel

  • 22 November 2007 - 15:27

    Woutje:

    Hoi Ilona
    Wat spannend he.
    Wij wensen jou heel veel plezier en geniet ervan.
    Heerlijk die sneeuw en zon en wij hopen dat je veel ervaring op doet en nieuwe vrienden leert kennen.
    Veel liefs Ron en Woutje en natuurlijk ook van de kids
    We horen wel weer wat van je xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 November 2007 - 15:41

    Filonka:

    Ha die Ilona, zomaar zo ver weg zonder papa en mama.....Dapper hoor. Geniet ervan, doe geen rare dingen want die hoor ik intern namelijk. Ik zal mijn collega's mailen dat ze je in de gaten houden!!!!! Geintje, ik ken ze niet eens...
    Veel plezier in het verre oostenrijk.
    Filonka

  • 22 November 2007 - 16:13

    Emiel:

    Hee ilona,
    Ik zal je blogs met veel plezier gaan leven!

    Nogmaals wens ik je een hele leuke tijd daar!

    Een hele goede reis, en we zullen je missen!

    Groetjes,

    Emiel.

  • 22 November 2007 - 16:42

    Rienco:

    Hey lief zusje,

    Heel veel plezier en we houden contact. Vond het erg leuk dat je er van de week nog ff was...
    Ik ga je echt missen maar dat wist je gelukkig al..

    Goede reis alvast

    x

    Rienco

  • 22 November 2007 - 16:53

    Marloes:

    Heel veel succes daar in het mooi besneeuwde oostenrijk!! hoop dat je naast het werk ook nog tijd hebt om beetje te genieten;)
    x

  • 22 November 2007 - 17:26

    Paula:

    Ik ga je missen hoor :(!!!
    Maar weet zeker dat je het daar superleuk gaat hebben, dus komt wel goed!!

    Kus!!

  • 22 November 2007 - 17:38

    Oma En Opa:

    Lievert, we zullen je missen, maar we houden kontakt!

  • 22 November 2007 - 17:41

    Gea:

    Hoi hoi,
    Is wel raar hoor zo ver weg. Maaaaaaaaaar een goede reis en heel veel werk plezier.
    Britt: "Ik wil je graag weer terug zien, groetjes en kusje van Britt".
    Roy:"Ik hoop dat je veilig aan komt".

    Veel liefs Jan, Gea,Roy en Britt

  • 22 November 2007 - 19:35

    Nanda:

    heej meis:-)
    heel veel plezier daar!qua werk en vrijetijd!! maak er wat van maar dat zal wel goed komen..en succes met je nieuwe snowboard!!
    liefs kusjexx

  • 22 November 2007 - 21:50

    Jurjen:

    hey hey (leen) zusie

    ik hoop dat je reis spoedig verloopt.
    ik ga natuurlijk ook al jou blogs / berichten lezen. maar denk dat ik je ga missen hoor. nou heb ik twee zusje op afstand. wordt het ook niet beter van.

    hele dikke knuffel Jurjen

  • 23 November 2007 - 04:09

    Silke:

    Ily, lieveling, ik miste je al!
    Heel veel plezier maar dat gaat vast goed komen. Stuur je me wel een beetje sneeuw? Ik ben bijna vergeten hoe dat eruit ziet ;)
    Liefsxx

  • 23 November 2007 - 10:03

    Thuisfront:

    hallo lieverd,
    als je dit leest dan ben je er al, en zijn wij weer bijgekomen heel veel plezier daar en we horen je gauw

    kusjes van ons allemaal

  • 23 November 2007 - 12:31

    Michaela:

    Ondanks dat ik het natuurlijk BELACHELIJK vind dat je ons zomaar zonder goede reden verlaat.. ;) wens ik je toch maar héél veel plezier daar.. En, laat wel wat van die arme, sexy ski-leraren over :P

  • 26 November 2007 - 09:58

    Tamara:

    hej lieverd!

    heb je het naar je zin?
    is het cadeautje nog ingepakt of heb je al gespiekt? hahaha

    hier gaat alles zijn gangetje (behalve dan dat richard in jou bed slaap i.p.v. in zijn eigen bed)

    miss you!

  • 26 November 2007 - 15:41

    Paula:

    ILYYYYY.. Ik wil verhalen lezen en foto's kieken :D!!
    Dus laat snel maar wat van je horen ;)!
    Zijn de pistes al een beetje goed besnowboardbaar?!

    Dikke X!

  • 26 December 2007 - 14:03

    Monique Blokland:

    Hoi meissie , ik hoor van je moeder dat je het naar je zin heb, jammer genoeg niet zoveel sneeuw maar je het gelukkig sneeuwkanonnen. veel groetjes ook van tante Janny en ome Mart tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 44022

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: