Alweer een maand.. - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Alweer een maand.. - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Alweer een maand..

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

14 Januari 2009 | Oostenrijk, Gerlos

Halloooo!!

Hier ben ik weer! Ik dacht, misschien moet ik nu niet zo lang wachten met een berichtje schrijven, dan wordt ie misschien ook niet zo lang haha.. een opluchting voor veel jullie is het niet?? Haha..

Maar goed, om maar verder te gaan waar ik gebleven was ongeveer.. Ik heb m’n eerste vrije dag gehad en het was echt heerlijk, was even vergeten hoe het was om vrij te zijn.. Dat was vorige week donderdag en vandaag heb ik de vrije dag van deze week..

Verder hebben we een leuk weekendje achter de rug, Elisabeth had namelijk een feestje in Nederland. Ze zou vrijdag weggaan en donderdag kwam daarom Maayke, om ons een beetje in de gaten te houden, Maayke heeft hiervoor twee jaar mijn baantje gehad en weet dus hoe het er hier ongeveer aan toegaat.
Vrijdagochtend hebben we Elisabeth uitgezwaaid, die het er toch wel moeilijk mee had om weg te gaan (niet zo gek, aangezien dit de eerste keer is dat ze het hotel in de winter verlaat)
Gelijk toen ze weg was hebben we gauw een spandoek gemaakt voor als ze terug zou komen, dit als welkomthuiscadeautje..

..en toen was het zaterdag, en het hele hotel ging weer vol, niet helemaal vlekkeloos verlopen, maar we hebben ons er goed doorheen geslagen en uiteindelijk is toch alles weer goed gekomen, we hebben deze week erg gezellige gasten en ik heb m’n barretje dan ook best vol zitten. Ik zou toch bijna ontzettend hard moeten gaan werken haha…

Zondag kwam Elisabeth weer terug en ze vond ons spandoek helemaal leuk, ze kwam pas om twaalf uur ’s nachts, en daarna hebben we nog lekker zitten babbelen samen met Maayke, onder het genot van een wijntje.. erg gezellig… Elisabeth kan erg leuk vertellen en heeft dan ook haar hele weekend in geuren en kleuren verteld, echt onwijs grappig…… en toen was het half 3!! Pfff.. en dat terwijl ik met Maayke afgesproken had om om half 9 aan het ontbijt te zitten zodat we nog lekker een dagje konden gaan skiën!!

Dusss… de volgende morgen zaten we netjes om half negen aan het ontbijt… fris en fruitig haha.. maaaaar… we hebben wel lekker de hele dag kunnen skiën en in de zon kunnen zitten, want het was me toch een portie fantastisch mooi weer.. we konden gewoon in een shirtje op het terras zitten boven!! Echt heeeeeerlijk!! En ik mocht ook een uur later beginnen van Elisatbeth, en daar hebben we nog even heerlijk van genoten, het was echt een topdag! Het zonnetje scheen zelf zo heerlijk dat ik met een knalrood hoofd beneden kwam.. hihi..

En toen was het alweer dinsdag en ging Maayke weer naar huis… helaas helaas.. maar we hebben toch een erg leuk weekend gehad, zo vond ik zelf..

Verder heb ik nu ook een paar dagen opgepast op kinderen hier in het hotel, om nog een extra centje te verdienen, en volgende week is het hier geloof ik babyweek.. dus dan moet ik ook oppassen van 12 tot 4, en dat voor 8 euro per kind… en wat ik er van mag geloven mag ik dat nog zelf houden ook!!! Lijkt me leuk, ik ben benieuwd.. als ze maar niet te hard huilen haha…

Zo, dat is het weer voor vandaag… ik heb het toch best kort gehouden voor mijn doen haha…

Groetjes Ilona

  • 14 Januari 2009 - 20:45

    Jurjen:

    Wel grappig net op msn even zitten babbelen en nu een heel verhaal doe je toch netjes hoor al die 20 dingen tegelijk. veel plezier met oppassen volgende week.

    Kus

  • 14 Januari 2009 - 20:50

    Thuis:

    geweldig weer om je verhaal te lezen. morgen ga ik nieuwe microfoon halen,kunnen we skypen.
    zal dit verhaal weer sturen aan marjo. x x x

  • 14 Januari 2009 - 21:47

    Je Verloofde:

    Schat!

    Lekker dat je een dagje vrij had! Volgens mij voel je je al helemaal thuis daar!
    Maar ik mis je hier echt hoor! Dus als je nou iets breekt, kom je snel naar huis ;)! HAha.. doe eigenlijk ook maar niet!
    Geniet ervan.. En succes met de baby's volgende week!

    Dikke kus!

  • 15 Januari 2009 - 09:55

    Lieke:

    Hey hey!

    Je verhaald klinkt weer erg verleidelijk!
    Veel plezier daar! en succes met oppassen!haha

    liefs lieke

  • 15 Januari 2009 - 16:16

    Britt:

    liefste Ilona,

    Ik hoop dat je het leuk hebt. Ik hoop dat je veel plezier hebt. Ik kan al heel goed schaatsen. En m'n broer en mijn moeder ook. En papa kan ook wel goed schaatsen maar dat lukt niet zo goed met mij dan vallen we samen. Ik mis je heel erg en ik hoop dat ik je snel weer kan zien.

    groetjes Britt

  • 15 Januari 2009 - 16:17

    Britt:

    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 15 Januari 2009 - 16:19

    Gea:

    Hoi Ilona,

    Gaat het weer een beetje want was je ziek geweest?

    Geniet er lekker van!!!!

    groetjes Gea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 43995

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: