Foto's - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

26 Januari 2009 | Oostenrijk, Gerlos

Servus!!!

Ik heb m'n foto's op een site geplaatst.. namelijk: www.picturetrail.com/ilonavandonkersgoed
Dus iedereen die foto's wil kijken... het wachtwoord is hetzelfde als van deze site.. commentaar heb ik er nog niet bijgezet en daar heb ik ook nog even geen zin in, dus dat komt vast nog wel.. veel kijkplezier, en een verhaaltje komt er binnenkort wel weer aan, want ik heb weer genoeg meegemaakt..

xx

  • 26 Januari 2009 - 11:44

    Joyce:

    Best wel chille foto's man! Als ik jou zo op die berg zie staan durf ik echt niet meer volgende week! Dan moet ik straks ook van zo'n mega berg af :O Ma goed, komt vast wel goed hoop ik, en anders heb ik een snelle vlucht terug (gipsvlucht). Maar beters dat het daaro wel gezellig is enzo, beetje op kinderen passen en per kind betaald krijgen (wat best apart klinkt :P) Maar hip hoor! Geniet er nog maar keihard van, en pas op voor de harde sneeuw hé ;) Kuss Jois

  • 26 Januari 2009 - 16:35

    Joke:

    Bedoel je de vier bovenstaande foto's of moet ik ergens op klikken? Ik heb op Foto's onder Menu geklikt maar dan kom ik weer op deze pagina. Ik voel me dom!!!

  • 27 Januari 2009 - 09:02

    Opa:

    Hallo Ilona.

    fijn dat het je goed gaat! Maar Oma ziet nog steeds geen foto's? Wat doen die "öudjes" mis? of zijn dat die vier bovenaan?

    groetjes.

  • 13 Februari 2009 - 07:38

    Jonnie:

    Leuke foto's!
    Goed dat je ziet!
    X!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 43992

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: