Papa en Wilfri op bezoek!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Papa en Wilfri op bezoek!! - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Papa en Wilfri op bezoek!!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

09 Februari 2009 | Oostenrijk, Gerlos

Hallo allemaal!

Hier weer een berichtje van mij, ik heb echt geen flauw idee wat ik nog allemaal moet vertellen, vandaar alleen een verhaaltje van afgelopen week, toen had ik namelijk visite!! Wilfri en papa zijn gezellig samen langs geweest en hadden een appartement in ons hotel. Het was echt een superweek, we hebben ontzettend veel gewandeld en mooie plekjes gezien. Ook hebben we uiteraard skiles genomen, we konden namelijk geen van drieën skiën, en ik moet zeggen dat ik erg trots op ons ben haha.. De hele week hebben we supermooi weer gehad, erg veel zon. Voor het mooie hadden we een beetje een te hoge temperatuur, op een gegeven moment was het zelfs 10 graden!!!!! Niet zo best voor de sneeuw dus, die dan ook met een enorme snelheid aan het verdwijnen was.
Zaterdagavond gingen Wilfri en papa weer weg (snik snik) en ze waren nog geen twee uur weg of het sneeuwde al als een gek, en nu ligt er voorlopig weer even genoeg.
En aangezien ik geen zin heb om hele lange verhalen te schrijven laat ik het lekker hierbij.. voor iedereen die nog foto’s wil kijken… ik heb er ontzettend veel op die fotosite gezet!

Liefs Ilona

  • 09 Februari 2009 - 11:19

    Gea:

    Een beetje dubbel gevoel na zo'n week, blij en een beetje triest. Maar jullie hebben er wel van genoten!!
    Wij hebben gistere ook tien vlokken sneeuw gezien, jammer dat er niet meer kwam.

    liefs Gea

  • 09 Februari 2009 - 14:41

    Rienco:

    Hey zusje,

    Mooi dat je het nog steeds naar je zin hebt. Lekker om je mannetje weer even bij je te hebben gehad... We spreken snel

    x

    Je broertje

  • 09 Februari 2009 - 20:50

    Lieke:

    Hey frikandelen girly,

    Zo te horen vermaak je je nog prima!
    Fijn en leuk te horen dat je bezoek! Wel minder dat je dan ook weer afscheid moet nemen maar dat hoort erbij!

    Nou geniet ervan daarho!

    Liefs lieke

  • 10 Februari 2009 - 07:47

    Els:

    Hee, dat is niks voor jou, zo'n kort verhaal! ;) Jullie zien er wel helemaal blij uit op dat filmpje! Succes weer met werken enzo nou, maar zo te horen gaat het allemaal nog wel goed!
    Liefs Els

  • 13 Februari 2009 - 07:29

    Jonnie:

    Net als jij, Kort maar krachtig!!
    X!je

  • 24 Februari 2009 - 10:17

    Tamara:

    Hey hey grote kleine zus!
    zo te lezen vermaak je je nog wel in viva la schnitzel! ben je al helemaal gespierd en zo van het snowboarden?
    kom maar snel weer terug, dan ben ik tenminste pispaal af hahaha

    groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 43990

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: