Eindelijk weer een verhaaltje.. - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een verhaaltje.. - Reisverslag uit Gerlos, Oostenrijk van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een verhaaltje..

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

24 Maart 2009 | Oostenrijk, Gerlos

Hoi allemaal!

Het is echt alweer veeeeeel te lang geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven, ik weet het, foei foei. Maar goed, na alle commentaar die ik daar al op gehad heb, maak ik er toch maar even tijd en zin voor.. de zin om een verhaaltje te typen ontbrak er namelijk nogal aan..
De helft ben ik ook alweer kwijt van wat ik heb meegemaakt in de laatste anderhalve maand (ja ik weet het, het is echt al lang geleden..)

Maar goed, ik ben ondertussen iets meer dan deze berg gaan verkennen, dat wil zeggen, voor zover dat mogelijk is, want de bus de berg af gaat maar om de twee a vier uur haha.. Ik heb dus een paar uitstapjes gemaakt naar Zell am Ziller en Mayrhofen. Toch wel leuk om even de berg af te zijn, vooral om te zien dat het gras daar al groen wordt!! En dat terwijl hier nog gewoon overal sneeuw ligt! Naar Mayrhofen is helemaal komisch, want dan moet je overstappen op de Zillertaler Bahn, een ieniemienie-treintje, met wel 1 conducteur, die het allemaal makkelijk in z’n eentje kan bijhouden (om maar even een beeld te geven)..

Verder zijn Arnoud, Paul en Lisanne twee weken terug langsgeweest, was erg leuk.. Ze zaten in Zell am See (ongeveer uurtje van hier). En kwamen even langs om mij op te zoeken. Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik met hun naar Zell am See ben gereden, daar ben uitgeweest, daar heb geslapen, de volgende ochtend even heb geskied, en dat ze me precies op tijd om te werken weer hebben teruggebracht om te werken.. ik vond het erg gezellig!! Daarna heb ik helaas helemaal geen vrij meer gehad.. maar gelukkig krijg ik in ruil daarvoor deze week twee dagen vrij!!!! Ik heb er nu al zin in!!

Ik begin nu ook al wel goed te merken dat het seizoen hard minder word.. ik ging zo af en toe na werktijd naar de country, de enige tent die nog open was als ik klaar ben met werken.. maar helaas hadden ze zaterdag de laatste dag, dus moet ik het hebben van mijn vrije dagen om nog een feestje te bouwen..

Morgen/vandaag (vrij!!!!) ga ik eerst lekker skiën met Jörg (komt uit Keulen en werkt bij Hotel Central achter de receptie), lekker veel berghutten opzoeken, en daarna lekker après skiën en hapje eten, hij is ook vrij, dus we gaan er even een gezellig dagje van maken…

Verder heb ik dit jaar weer wat mensen zo gek gekregen dat ze met me mee zijn gaan sleeën haha.. was erg grappig.. ik had wat gasten meegenomen na werktijd na de country, en daarna hadden we eigenlijk niet zo’n zin om naar bed te gaan, dus heb ik de sleetjes uit de garage gehaald en zijn we teruggelopen naar de piste, waar we nog even hebben gesleet, echt hilaaarisch, want twee van die kerels vonden het niet nodig om een skibroek en handschoenen aan te trekken haha.. achteraf vonden ze het toch wel leen goed idee..

Voor de rest heb ik volgens mij niet veel gekke of boeiende dingen gedaan, ik werk vooral nogal veel.. en ik ga ongeveer twee tot vijf keer per week boarden, echt heerlijk om je bedje uit te kunnen stappen en te bedenken dat je lekker kan gaan :D.. ik vind het nog steeds heeeeerlijk hier..

Het weer zit helaas iets minder mee.. het hele seizoen is al niet bijster goed, we hebben ontzettend veel sneeuw gehad, dus wat dat betreft mogen we echt niet klagen, want de sneeuw is nog steeds helemaal super..! Alleen de zon hebben we erg weinig gezien.. de enige week dat de zon goed geschenen heeft was de week dat papa en Wilfri hier waren.. En verder moesten we het van wat losse dagen hebben.. deze dagen heb ik dan ook goed benut.. lekker vroeg het bed uit, snowboard onder de arm, naar boven, naar seppi”s (eerste de beste hut) en daar in een ligstoel crashen om er om half twee weer uit te komen en dan te gaan werken hahaha… helemaal goud!!!!

Tja, dan ben ik nu wel door m’n gespreksstof heen denk ik, woensdag komen Bert en Marjolein, heb er nu al zin in… aangezien ik nu al wel vier dagen op ski’s heb gestaan moet ik ook maar een paar dagen met ze gaan skiën, misschien leer ik het nog wel eens haha.. boarden gaat me toch nog steeds beter af haha..
Ik heb trouwens nog een filmpje van mij op ski’s.. ik ben namelijk met een gekke Duitser (gast uit het hotel) een dagje wezen skiën en hij heeft een filmpje gemaakt, dus iedereen die wil lachen.. ik zet hem straks wel ff op me site hier.. hij heeft m me namelijk toegestuurd, heel grappig..
Maar goed, dat was het weer even, toch best een mooi verhaal geworden al zeg ik het zelf… als je er maar even de tijd voor neemt he?? Haha..

Nou groetjes!!!!

Firti!!

  • 24 Maart 2009 - 09:08

    Opa En Oma:

    Fijn om weer wat te horen van je. wij missen je wel! Heel veel plezier daar en WEES VOORZICHTIG.

    kusje.

  • 24 Maart 2009 - 12:38

    Je Familie:

    hé hé eindelijk weer iets te lezen, ha ha, gelukkig horen we meer van je dan alleen deze verhalen,het schiet alweer op en verheugen ons op je thuiskomst.

    kus kus
    paps mams tamara en richard.

  • 24 Maart 2009 - 15:23

    Filonka:

    Hoi Ilona, Klinkt goed, hard werken maar ook genieten. Ik had nog wel een vraagje. Ben je weer op tijd in Nederland om met scoutingkamp mee te gaan? Wil Sanne graag weten.
    Groetjes en geniet ervan

  • 24 Maart 2009 - 18:59

    Paula:

    SCHAT!!

    Wat een heerlijk verhaaltje weer :)! Erg leuk om weer allemaal te lezen!
    Ben toch wel heel blij als je gewoon weer in Nederland bent, ik mis je gezelligheid :)!
    Gaan we mooi snel weer een wijntje of een rosebiertje drinken! Want de zon komt alweer terug!
    Geniet nog even van je laatste paar weekjes en skieze ;)!

    Kus!

  • 24 Maart 2009 - 19:59

    Rienco:

    Hey zusje,

    Vond het erg leuk je vorige week weer even gesproken te hebben via de telefoon. Zo houden we elkaar toch een beetje op de hoogte. Ik ben de dagen al aan het aftellen ;)

    xx

  • 24 Maart 2009 - 20:31

    Lieke:

    Hey! Wat leuk om inderdaad eindelijk weer wat van je te horen haha!

    Erg leuk om weer verhaaltje te lezen! klinkt verleidelijk! ;)
    Weet je al wanneer je trug komt? have fun!

    Liefs lieke

  • 24 Maart 2009 - 21:27

    Joke:

    Er is toch de film 'De verschrikkelijke sneeuwman'? Welnu, jij bent een echte sneeuwvrouw maar niet de 'verschrikkelijke'. Jij geniet met volle teugen!!!
    Enneh ... ik ben vergeten hoe ik jouw filmpje kan zien.
    Tot schrijfs!

  • 25 Maart 2009 - 13:28

    Susette:

    Doe je een beetje lief voor mijn paps en mams? En geef ze een knuffel van me.
    Denk dat ik twee hondjes ken die erg gelukkig worden van de hoeveelheid sneeuw die jullie nog hebben.
    In ieder geval veel plezier en ik hoor van papa en mama wel hoe goed je kan skiën.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Gerlos

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 43991

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: