Haaaaaaaaaaaiii!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Haaaaaaaaaaaiii!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Haaaaaaaaaaaiii!!

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

02 April 2009 | Nederland, Ermelo

Servus!!!

Hier snel een berichtje van mij!!! Voor iedereen die het nog niet weet.. ik heb gisteravond weer voet op Nederlands bodem gezet!!! Iets eerder thuisgekomen dan gepland zeg maar, want er was niet genoeg werk meer voor me.. Dus voor iedereen die vrij is.. stuur me een sms en ik zie je op t terras :D.. haha..

Groetjes!!!

  • 02 April 2009 - 15:46

    Paulaaaaaa!:

    Schatje!!

    Ben heeeeeeeeeel erg blij dat je weer in Nederland bent en ik vond het heeeeeeeeel erg gezellig op het terras vanmiddag :D:D!

    KUS!

  • 02 April 2009 - 17:06

    Joke:

    Jammer voor je dat het eerder is afgelopen. Fijn voor je vriend, familie en vrienden dat je heelhuids terug bent gekeerd. Je zult even moeten wennen aan het weer en het uitzicht. Dank dat je ons (mij) op de hoogte hield.
    En wat doe je straks na de tientallen gepikte terrasjes?

  • 02 April 2009 - 18:54

    Jonnie:

    HiEpErDe PiEp TeRuG !!!

  • 04 April 2009 - 21:44

    Henny:

    Hallo Ilona,
    Fijn dat alles goed is gegaan,en bedankt voor je gezellige verhalen.
    Op naar je volgende avontuur.
    Groetjes Henny.

  • 05 April 2009 - 10:40

    Jow :

    heeeeeeeeej
    hoe bevalt t om een negertje in ermelo te zijn?
    geen bergjes meer en niet apres skien.

    veel plezier!!!!!!!!! ik moet t nog ffkes uithouden hiero.. een hele week bar dienst:P

    kusje uit gerlos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ermelo

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 43993

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: