Morgen is de dag, dat Ilona weer weg mag :) - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Morgen is de dag, dat Ilona weer weg mag :) - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Morgen is de dag, dat Ilona weer weg mag :)

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

22 September 2009 | Nederland, Ermelo

Hallo allemaal!

Zoals iedereen inmiddels al wel weet vertrek ik morgen weer. Deze keer niet naar Oostenrijk maar naar Australië. Samen met Michaela ga ik dat continent de aankomende drie maanden op z'n kop zetten. Lijkt me erg gezellig en ik heb er dan ook alweer erg veel zin in.
De eerste week zullen we samen met nog 100 andere van die idioten doorbrengen in Sydney. Maar na deze week vervolgen wij onze weg met z'n tweeën.
We vliegen na de eerste week gelijk naar Cairns. Vanaf daar zullen we de oostkust langs trekken richting Melbourne om van daaruit nog een week door te brengen in Thailand en vervolgens hopen we eerste kerstdag weer thuis te komen.
Via deze site ga ik jullie weer op de hoogte proberen te houden.
Ik heb er zin in maar zal jullie natuurlijk wel een beetje missen! Maar niet getreurd... I will be back (of jullie dat nou willen of niet hahahaha)

Dikke vette doei! :)

• 22 September 2009 - 12:07

Bert En Marjolein:

Lieverd, heel veel plezier en doe geen dingen, die wij ook niet zouden doen! (Je weet dat je dan veel uit kunt halen) En waag het niet om te laat thuis te komen!
    Dikke knuffel van ons twee.

• 22 September 2009 - 13:56

Silkes:

Jaloersheid overheerst! Heel veel plezier meis, ga maar lekker los, en geniet! (Ohja, en schrijf jou naam naast de mijne in de Down Under Bar;))
    Ik zal je missen! Liefs

• 22 September 2009 - 13:56

Silkes:

P.S. Dikke vette superdoei terug;)

• 22 September 2009 - 14:56

Opa En Oma:

Natuurlijk missen we je gegiechel enz. Maar wij wensen je veel plezier en kom gezond weerom. Als je belt kom ik je halen op de motor!! OK?
    Kusje

• 22 September 2009 - 16:09

Angela :

Hallo Ilona, we zullen je via de site weer gaan volgen.
    Een hele goede reis toegewenst en de sinterklaasgedichten houd je wel tegoed.
    groetjes,

de beersjes

• 22 September 2009 - 16:48

Joke:

Lieve Ilona,
    Het zal een lange vliegreis worden maar dan heb je ook wat!!! Ik vermoed dat je geen tips nodig hebt over locaties. Je hebt je vast wel voorbereid.
    Ik ben benieuwd waar je slaapt in Cairns; I was there too, you know. In Kakadu National Park heb ik een driedaagse jeeptour gemaakt. Een geweldige ervaring!
    Anyway: don't worries, be happy!

• 22 September 2009 - 18:25

Gea:

Hoi Ilon,

We wensen ontzetend veel plezier op jullie reis. We gaan je uiteraard volgen.

Geniet ervan en dikke kus van ons allemaal.

Jan, Gea , Roy en Britt

• 23 September 2009 - 06:02

Rienco:

Lief zusje,

Maak er een hele mooie tijd van met zijn tweeën. Heel veel plezier en tot ergens eind december ;)

xxx

• 23 September 2009 - 13:43

Thuisfront:

hallo lieve meid
    Net terug van schiphol,even moeilijk maar we wensen jou een erg leuke tijd toe.
    Geniet met volle teugen en we denken aan je.

x x x

• 25 September 2009 - 17:40

Je Allerliefste!:

Schattieee!!

Ik wacht al 2 dagen op een nieuw bericht van je waarin staat dat je helemaal veilig bent aangekomen :)! Hoop dat jullie al heerlijk aan t genieten zijn van het leuks en moois wat je daar kunt doen en zien!
    Geniet er LEKKER van! Tot na de kerst, heb er nu al zin in :)!

Dikke kus!