Morgen naar huis.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Morgen naar huis.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Morgen naar huis..

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

23 December 2009 | Thailand, Bangkok

Heee...

Hier nog gauw een berichtje vanuit Thailand. Ik heb nog een paar minuutjes internettijd over, dus dacht dat een verhaaltje wel leuk was.

We hebben een heerlijke week gehad hier, na drie aansluitende vluchten en een dag verder, zijn we vorige week aangekomen in koh samui, waar we vooral heeeel weinig hebben gedaan haha...

Het heeft idd nogal wat geregend, maar tussen de buien door hebben we aardig wat zon gehad, en dus toch nog een heel klein beetje ons kleurtje kunnen bijhouden, want na een week melbourne waren we toch wel heel erg wit geworden vonden we zelf.

Het hotel waar we zaten was erg netjes en schoon, met een heerlijk zwembad en heel lief personeel. Goeie massages en heerlijke ligbedjes.. 's ochtends kregen we onszelf nog zover om een stukje te lopen en wat strand en rotsen te bekijken, maar daarna vonden we toch wel dat het zwembad erg lonkte... ondanks de regen zo af en toe is het hier toch wel erg warm haha..

Vanmorgen zijn we aangekomen in Bangkok, voor onze laatste twee dagen.. vandaag zijn we door de stad gelopen, toch wel een beetje een cultuurschok... en voor morgen zijn de plannen nog niet helemaal bekend, behalve dan dat we om 5 uur op het vliegveld moeten zijn voor onze vlucht naar huis....

En dan de kou weer in, als ik alle verhalen zo mag geloven... en natuurlijk naar het nog koudere oostenrijk zaterdag haha... lekker nog een weekje vakantie eraanvast, alsof ik nog niet genoeg vakantie heb gehad haha..

maar helaas pindakaas, het zonnige en warme avontuur zit er op...

en m'n internettijd ook zowat..

adios!! en tot in het nieuwe jaar denk ik zo, aangezien ik niet zo lang thuisben vrijdag hahaha..

ciao!!


  • 23 December 2009 - 13:58

    Reispartner Numero 1:

    Zeeeeeeeeeeeker weten dat je wil gaan? We kunnen nu nog hard wegrennen terug naar Sydney!! Niemand die het merkt.. ik willl niet naar de sneeuw! :(

  • 23 December 2009 - 14:00

    Thuis:

    heerlijk..tot vrijdag

  • 23 December 2009 - 14:13

    Gea:

    jammer voor jullie dat het erop zit maar het thuisfront is denk ik erg blij. Heb je er zo lang naar uitgekeken en nu is het al weer voorbij. Doe voorzichtig en wel thuis !!!!!

    Zal iedereen de groetjes doen

    liefs Gea

  • 23 December 2009 - 16:23

    Opa:

    Hoi meid.

    Wat zal ik blij zijn om je weer even vast te houden.

    knuffel

    Opa

  • 23 December 2009 - 16:29

    Marjolein:

    lieverd, een hele voorspoedige terugreis gewenst en (wat heerlijk dat ik dit kan zeggen) tot vrijdag!!

    Liefs van ons allemaal

  • 23 December 2009 - 19:15

    Joke:

    Je zult dit thuis pas lezen, denk ik. Maar eerder reageerde ik steeds op je berichten, dus wil ik het nu ook graag doen. Welkom thuis Ilona maar eh ... dan na een dag weer weg?!? Je bent en blijft een bofkont!

  • 24 December 2009 - 19:30

    Carsten:

    Time flies :(
    Maar het moet vast leuk zijn om iedereen thuis weer te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Ilona

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 44011

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 10 Juni 2013

Zwitserland

23 September 2009 - 25 December 2009

Australië!

14 December 2008 - 14 April 2009

Weer naar Oostenrijk

23 December 2007 - 12 April 2008

Stage in Oostenrijk

Landen bezocht: