Ik vertrek weer.. - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu Ik vertrek weer.. - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ilona Donkersgoed - WaarBenJij.nu

Ik vertrek weer..

Door: Ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

08 December 2008 | Nederland, Ermelo

Hoi iedereen!

Zoals het gros van jullie al wel weet ga ik weer vertrekken naar Oostenrijk! Naar Gerlos deze keer.

Ik ga werken bij ferienhof Gerlos, met natuurlijk de nodige vrije tijd om te kunnen snowboarden en genieten van het mooie Oostenrijk. Zondag is het zover, dan ga ik weer vertrekken, natuurlijk ga ik jullie allemaal erg missen, maar ik heb er toch wel heeeeeeeel erg veel zin in!!

Met een beetje geluk heb ik internet in de buurt en dan zal ik jullie weer op de hoogte houden via deze site..

Veel liefs van Ilona

• 08 December 2008 - 14:13

Paulaaaa!:

Chickieeeeee!

Ik ga je heeeeeeeel erg missen!
    Maar gelukkig gaan we donderdag nog romantisch dineren :)!

XxX

• 08 December 2008 - 15:15

Je Moeder:

Nou meid mooie site weer,
    ik ga je weer missen, maar gelukkig maar voor even.
    Zal deze pagina in de gaten houden. love you

• 09 December 2008 - 17:19

Lieke:

Hey meissi!

Wat leuk je site tis net of je er al zit zo met die foto's!

Ik zal je missen, maar dat doe ik nu al!
    Sinds je weg bent bij spar heb ik niet 1x meer frikandellen gegeten na het werk! tis tog te gek voor worden!haha! maar ik hoop je in oostenrijk te zien! over 2 weekjes! gezelli!

• 10 December 2008 - 10:58

Kimberly !!!!!!:

Hye Meid!

Heel veel plezier en geniet ervan hé!

Dikke kus kim love you

• 10 December 2008 - 17:25

Broertje:

daar ga je weer... we gaan het gezelli afsluiten van de week.. tot morgen lief zusje

xxx

• 14 December 2008 - 13:49

Henny:

Hoi Ilona,

Bedankt voor je
    bericht,ga je zeker volgen.
    Ik hoop dat je goed aangekomen bent want er ligt al erg veel sneeuw,veel plezier
    groetjes Henny.